Ensam i mörkert med busschauffören.. grr..

Tyskland förlorade.. faktiskt lite synd om dom.. men Spanien har Torres och man kan inte säga annat än att han är sjukt bra när det gäller. Han gör ju faktiskt det enda och avgörande målet i matchen.
 
När jag skulle ta mig hem från S, som jag såg matchen hos, hände något jag aldrig varit med om tidigare.
Plötsligt stannade bussen jag satt ensam på och busschauffören började prata för fullt i sin telefon. Efter detta gick han ut och kollade lite saker på bussen och jag fattade ingenting. Sen kom han in i bussen igen och sa till mig:
"Bussen har tyvär slut på gas, så jag måste köra till busscentralen, du får hoppa av här och ta nästa buss" 
Det var den sista bussen jag kunde ta för att jag skulle komma hem... Så jag blev lite lack:
"Fan heller, du vet att detta är den sista bussen som går va?"
Busschauffören såg lite konfunderad ut och till slut gav han med sig:
"Okej, jag kör dig till Centralen, men vi måste ha helt släckt på bussen så att ingen ser att du åker med, för i så fall kommer alla andra att bli arga och klaga till min chef".
Hahaha, vad skulle jag säga liksom.. jag bara "okej"
fatta så rädd jag var sen.. satt där helt ensam på bussen, i mörkert, och såg inte ett skit.. men men, nu kan man ju stryka det på listan "100 saker jag ska göra innan jag dör" iaf..


För övrigt kom Thilde hem idag.. HELT underbart.. nu är hela gänget samlat igen. Idag smygstartade vi lite med att titta på alla hennes bilder och i hennes scrapbook osv.. men resten kommer att ta längre tid.. så tältning väntar - favorit i repris, 6 pers i 4-manna tält !!


Thilde den vilde och jag innan hon ååkte!


Nu ska jag ut i lite solen  igen! Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Martina

Fräcking, du är utmanad, upp och hoppa, du är en fjolla om du inte accepterar!

2008-06-30 @ 21:19:36
URL: http://martinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0