HEJJA SVERIGE!

Efter inte så mycket sömn inatt skulle jag upp och jobba, vilket faktiskt gick väldigt bra... det var rolig personal, trevliga gäster och allmänt härlig stämning! Kanske det hade något att göra med att vi jobbade i Sverigetröjor och att alla är laddade inför matchen ikväll? Man vet aldrig, men det ska bli riktigt spännande ikväll iaf!

Nu håller jag på att packa för fullt, kl. 15.15 går vårt tåg och förhoppningsvis kommer vi vara i stugan ca en halvtimme innan matchen... Det kommer bli myspys!

Idag ser det ut som att det bara blir jag och Ena.. men imororn kommer några tjejer till! Hoppas på fint väder så att vi kan ligga lite på stranden.

Jag kommer hem på måndag eller tisdag igen, så tills dess får ni ha det så bra!

HEJA SVERIGE,
Till Zlatan: Vi vet att du kan, du är bäst i världen, idag är det fan dags att visa det!

Ha en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0