Hemma igen och solen skiner!

Idag är en sån dag man blir glad av att titta ut.. Helgens väder har ju inte direkt varit det bästa och tankarna om att helgens väder ska hålla i sig hela sommaren har nog skrämt många hjärnor. Idag visas det dock att det finns hopp för denna sommaren, hopp om sol och fint väder.

Trots helgens kanske inte perfekta väder så har den varit härlig och innehållsrik: Cykelturer i regnet, fotbollstittande, glassätning på glassbåten, strandpromenader, fyrverkerier i midsommarfirandet, 5-kamp, massor av mat.. men framförallt, en hel helg med Anna, en av mina bästa kompisar som jag tyvärr inte träffar mer än några gånger per år då hon bor i Uppsala och jag bor i Malmö. Men vi har sommarstuga på samma ställe och detta var början på de dagar vi kommer ha tillsammans i sommar. Härligt.

Nu väntar solstolen på mig i trädgården. Ska även se om jag kan hitta en bra bok att börja läsa.

Ha en braa dag!



I'm head over heels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0