Idag är det 7:e dagen i rad...

... med speciell mat, eller vad man nu ska kalla det!

Tis, ons, tors förra veckan var det studenter
Fre var vi på släktkalas
Lör var det 18års fest med maaat
Igår hade vi grillmys med tjejerna hemma hos Sara
och idag fyller min pappa år så det blir hämtepizza på hans begäran..

Inte nyttigt alls egentligen, så det blir ju inte bättre när jag är förkyld och allerigsk så jag inte kan träna, men sjuukt gott iaf så man klagar inte!!

Idag fyller som sagt min pappa år, och det enda han önskar sig är "hämtepizza, kalla öl, min familj, mina vänner och fotbollskväll med EM-tittande".. så ja, så enkel var den lyckan att fixa. Så det är vad som är på schemat ikväll, soft.

Idag fyller även EMMA ååår! och MARTINA tar studenten! Grattis på er!
 
Imorron är det studentdags igen, Malin H och Christian.. sen på kvällen/natten blir det Hipp där vi bl a ska  fira Enas 18-årsdag !

På onsdag är det skolavslutning!! Har redan haft lov nu i en vecka egentligen, men det känns alltid bättre när skolavslutningen är avklarad!

Seeeen har vi hela sommaren framför oss! Det kommer bli najs, det är vad jag har på känn! Själv har jag inget speciellt planerat så det kommer nog bli ganska mycket impulsresor/utflykter mm. Men det gillas!
Kanske blir utflykt till stugan redan till helgen om det blir fint väder?!
Vi får se helt enkelt!

Nu kom min pappa hem, så fotbollskvällen har alltså börjat. Vi höres, ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0