Imorron kommer Alexandra hem!

It's been a while om man säger så. 11 månader vidare bestämt. Det kommer vara skönt att ha henne hemma igen och på måndag när Thilde också är hemma, är gänget återigen fullbordat. 

11 månader. 11 månader av saknad. 11 månader. Var tog de månaderna vägen? Åren går bara fortare och fortare förbi, snart sitter vi väll alla på ett ålderdomshem och undrar var livet tog vägen.
Nej, nu ska vi inte vara såna. Det jag vill ha sagt är egentligen att även om våra töser har varit borta från oss länge länge, så kommer ingenting att vara förändrat. Våra liv har rullat på för fullt här hemma och deras liv har rullat på fulla av nya utmaningar. Det kommer bli ett härligt år att återberätta för oss alla!

Klockan kvart i 8 imorrn bitti ska jag åka till Sara, för att sedan åka till Alexandras place och sätta upp en fin banderoll som vi målade härom dagen. Sedan kommer Alexandra att anlända ca en halvtimme efter det och då kommer vi att vara där tjoandes i väntan på att få storma henne med pussar och kramar. Det kommer bli känsloladdat samtidigt som det nog kommer att kännas lite overkligt. Vi har trots allt inte sett henne live på ett helt år...

Här är banderollen vi ska sätta upp på hennes hus (och Sara, som målar så fint så):




Nu ska jag sova så att jag kommer upp imorron!


Kommentarer
Postat av: ACPA

Forvantar mig liknande mottagande efter min 3 manader langa session pa semester (H)

2008-06-27 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0