Jag trodde bara att det fanns såna killar på tv...

Detta blir ett långt inlägg men det finns vissa saker som måste berättas, så ha tålamod och läs vidare!

Inatt firade vi Ena på början av hennes 18årsdag, vi hade hur skojj som helst och det festades sent in på morronen!

I alla fall så måste jag berätta om en kille som blev en del av denna natt (och även dagen innan). Denna kille har en liten crush på Ena och hon betyder väldigt mycket för honom. För att visa detta ville han göra något speciellt på hennes födelsedag och han kontaktade mig för att jag skulle hjälpa honom att fixa en bra överraskning. Överraskningen skulle ske precis på 12slaget och jag skulle berätta exakt var vi var.

Klockan 22 ringer Ena mig: "Vilken jäävla överraskning, var du inblandad i detta, mikrofoner och grejer?"
Jag fattade ingenting..
Då visar det sig att inte nog med överraskningen på kvällen så har killen hoppat på exakt samma tåg som Ena sitter på hem ifrån en student, lämnat in ett meddelande till personalen som de ska läsa upp i högtalarna. När meddelandet läses upp kommer han in i vagnen och fram till hennes plats med en ros i handen. Typiskt något som skulle hända i en film.. men i Sverige, i ett vanligt liv? Tydligen.

Sen till överraskningen som jag då faktiskt visste om.. Från och med lite över 11 började jag och killen smsa och jag berättade hela tiden var vi var osv.. Killen var nervös, kanske inte så konstigt, han skulle ju trots allt överraska henne igen. Ena fattade ingenting, hon misstänkte inget heller, hon var väll fortfarande tagen om vad som hade hänt på dagen och hon var säker på att killen var på fest med sina kompisar i Lund.

Klockan 10 i 12 blev det dags, killen smsade att han stod i en gränd nära där vi var. Jag gav honom klartecken och han började gå emot oss, Ena fattade fortfarande ingenting.. När han var kanske 8 meter ifrån oss såg Ena honom, men hon kopplade inte riktigt.. hon var säkert tvungen att kolla på honom i 10 sekunder för att fatta. Då blev hon så klart glad och när hon fått ett brev, ett graverat halsband och sin kyss vid 12slaget var hon fett laddad för vår utekväll!

Tänka sig att det faktiskt finns såna killar som gör dessa saker.. trodde inte det var möjligt. Jag kanske kan tycka att för mycket fjäskande på detta sätt är lite överdrivet, så tur för killen att Ena är en äkta romatiker, men det går inte att säga något annat än att det var sjukt gulligt!

Lycka till med allt det som håller på att hända iaf, vi får se vart det leder!

Nu ska jag sova, för jag är fett trött sen igår..!

Eller juste, måste bara lägga in varsin bild på mina 2 underbara vänner som fyller 18 år idag!

 
En speedad ENA (och halva mitt huvud i kanten)!


 
Bara för att detta är en sjukt rolig bild på Anna (med annanasfrillan)!

Men hon ska få en fin också, för att jag är så snäll!
 
En söt Anna i hennes dagar som blondin!

GRATTIS TÖSER!


God Natt!

Kommentarer
Postat av: Idddi

GRATTIS TILL OSS!!

2008-06-12 @ 00:50:37
Postat av: Baybare

Hahaha.. M har inga gränser!! Gott mannen!

2008-06-12 @ 01:04:26
URL: http://baybare.blogg.se/
Postat av: ACPA

Jag tackar så så så mycket för hjälpen Emilia.

Väldigt fint skrivet b.t.w



Riktigt chill kväll både enligt mig och Lundkillen.

Vi hade det övernajs.



2008-06-12 @ 01:28:02
Postat av: eRik.

Min mirre är värsta romantikerna. Så rar min lilla pojke! <tre

2008-06-19 @ 00:23:07
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0