Ljungberg slutar i landslaget..

Även om Fredrik Ljungberg alltid har varit en av mina storfavoriter i landslaget så kan jag inte säga annat än att det är lagom för honom att sluta i landslaget nu, specielt med tanke på alla de skador han haft under de senaste åren. Även om det är tråkigt så är det dags, man kan inte vara en hjälte hur länge som helst, och i detta EM var han väl inte precis en av storspelarna... Istället får han väll satsa på sin karriär som modell och göra alla oss tjejer glada.

   
Man hade inte tackat nej.


Snart är det sängdags, ska jobba tidigt imorron. Det ska faktiskt bli roligt, vi hopaas på lite skojjsiga gäster. Efter det blir
det nog en tur inom Alexandras place och sen ska jag hem till extrasyskonen som har konfirmation!


Adios.



Måste bara tillägga (det kom preics på tal på msn).
Ljungberg har fått mig att springa igenom en uterumsdörr. Det var VM 2006, Sverige hade måltorka om ni kommer ihåg. Fredrik Ljungberg gjorde mål, nickmål. Josses pappa stod ute i trädgården, i mörkert, och hade en sån tuta.. jag och Josse skulle springa dit.. jag sprang först, missade totalt att han hade stängt glasdörrarna efter sig.. och PANG.. sen låg vi på golvet i glassplittert i typ 10 minuter och skrattade så vi höll på att skita på oss. Det kunde gått illa, men ja, som tur var den enda skada som skedde att glasrutan gick sönder och fick bytas ut. Ett av många sjuka minnen jag har tillsammans med Josse! (Hoppas bara inte att du tänker berätta alla för ja, du vet vem...)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade tackat nej till Freddie :P haha , allvarligt!

2008-06-30 @ 21:48:06
URL: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0