Nerkärad i väntan på avsked!

Sitter här och väntar på att resten av min familj ska vakna. Min pappa och min lillebror ska nämligen åka till USA om en timme.. snacka om att jag är avundsjuk. Men troligtvis ska jag ju dit till hösten så jag överlever väll till dess. Är dessutom inte säker på att jag hade uppskattat allt det som de ska göra där.. mycket hockey och killbuisness, men kan iaf hoppas att de tar med sig något till mig hem!

Som tur är så har jag kompisar som också är vakna vid den här tiden så jag har inte haft så svårt att roa mig precis. Jag och Martina har dessutom lyckats att kära ner oss totalt. Läs om det här.
Helt underbart söt kille. 

Nu ringde min lillebrors väckarklocka.. Ska se till att han kommer upp. 

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0