Om ett år är det min tur!

Idag, om exakt ett år (första onsdagen i juni), så är ni alla välkomna hem till mig på student!! Fy fan vad laddat det kommer bli.

Idag har jag både fått gåshud och gråtit ett antal gånger.. det är inte lätt att hålla sig när några av ens bästa kompisar går ut, flaken med dunderhög musik åker igenom stan och sen när man kommer hem till sina kompisar så hålls det tal och föräldrar och syskon bjuder på sång. Jag kunde i alla fall inte hålla mig.

Sofie, Carro, Sara, Alexandra, Victor, Pontus, Bellan, Sofie J, Åsa, Emilie, Emma
Gratttis allihopa!

Imorron är det Jonna bl a. Sen är det några studenter kvar nästa vecka!

Älska såna här veckor! Hur mycket som helst att göra, men inga måsten och därmed ingen stress!! sköönt =)

Måste ändå ägna en liten tanke åt vissa av mina klasskompisar som ska skriva prov imorron.. Lycka till! Jag är såååå glad att jag slipper, det hade gått åt helvete..! 

SOMMARLOV <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0