Solen har återvänt!

Ja, ni hörde rätt.. idag är det återigen klarblå himmel och strålande sol, vilket verkligen gillas! Idag blir det därför en solstol, bikini och hög musik i trädgården.. sen ikväll ska jag så klart se Sverige, vi får se sen hur och med vem men en sak är i alla fall säker, det kommer bli fett laddat!!

Min tysklärare ringde mig precis, hon vill att jag ska komma till skolan imorron kl.10.00 och hämta massa läroböcker till vårt prjektarbetet till hösten.. Vad hände med sommarlovet? Visst jag kan väll hämta böckerna, men glööööm att jag tänker titta i dom.. Har man lov så har man!

Till helgen blir det Midsommarfirande i stugan med massa barndomskompisar, det kommer att bli kul! Det var trots allt typ ett år sedan jag träffade många av dom.. Roligast ska ändå bli att träffa Anna, vi får se vad det blir för bus vi hittar på denna gången =) 


  Midsommarafton förra året, Naxos, Grekland. 
Midsommar förra året, Naxos, Grekland.   
 
 


Nu ska jag ut i solen! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0