Utmanad!

Utmanad av Martina.. Gillar egentligen inte alls sånthär, men okej, bara för att jag inte har så mycket annat att göra!

1. Vad gjorde jag för tio år sedan?
Hhmm.. 8 år gammal.. Då var jag en liten buse och jag var sjukt aktiv.. gick på Malmöflickorna, ridning, fotboll och innebandy på samma gång. Då var man väl i de härliga åren utan några bekymmer; man hade sina kompisar, man gjorde sina saker och allt gick som man ville.. eller ja, nästan i alla fall. Man tyckte väl inte alltid att ens föräldrar tyckte och tänkte som man själv, men så kommer det ju att förbli hela livet. Exakt exakt för 10 år sedan var jag antagligen i sommarstugan med Anna och hade det kul på stranden, eller åt en glass eller spelade minigolf.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Klockan är ju efter 00.00 så här kommer min tisdag:
1. Gå och lägga mig.
2. Träffa Ena och Korre i stan över en fika.
3. Klippa gräset och mata kaninen (på min mammas order).
4. Prata med tjejligan och se om det finns några planer på kvällen.
5. Utföra kvällens planer.
Ja, det får duga.

3. Godis jag gillar?
Äter faktiskt inte så mycket godis för tillfället.. jag har inget förbud eller något sånt alls, men jag har helt enkelt inte varit sugen på det på sistonde. Men när jag väl äter så äter jag det mesta, har dock en extra passion för suurt! Och lysmelk, det går alltid ner.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljdär?
Ta med mig alla mina vänner på en jordenruntresa och då menar jag verkligen heela jorden runt, då ska vi åka till alla städer som någon kommer på att de vill åka till. Sen hade jag nog skänkt lite och försökt spara lite.. Och ja, så klart shoppat också, men det räknas nästan inte.

5. Städer/orter jag bott i?
Malmö; Slottsstaden, Bunkeflostrand,


Regler: Svara på frågorna om dig själv. i slutet av inlägget ger du vidare den till 5 andra bloggare och sedan skriver du hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.


Tänker inte dela ut den till någon.. ni som vill göra den; varsågoda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0