Dagens!

Dagen började tidigt med firande av lillebrors födelsedag, bortskämd liten unge som fick en dator.. men men, nu har jag mycket att ta igen! Efter detta åkte jag till skolan där jag träffade min kära, men något uppstirrade klasskamrat Ena, haha, vi skulle nämligen hålla ett föredrag på engleskan i typ 20 minuter och hon var asnervös. Presentationen gick i alla fall bra, eller jag tyckte det, men eftersom min lärare har något visst emot mig kommer hon säkert att hitta något att kritisera och ha som anledning för att sänka mitt betyg.
 
Efter skolan åkte jag direkt till träning med småtjejerna; dessa tjejer gör mig verkligen på bra humör. Jag älskar att vara tränare. Tjejerna ser upp till en, lyssnar, tar till sig information och gör allt de kan för att utevecklas.
Haha dagens klockrena kommentar:
- Emilia, vet du varför tjejer som är äldre än 14 år använder smink?
- Näää, berätta?!
- De äter alldeles för mycket choklad så att de får röda prickar i hela ansiktet och därför måste de sminka sig, det har i alla fall min mamma sagt. 
haha sötaste 9-åringen... hon kommer nog förstå allt en dag!  

Vår egna träning idag var ganska slapp och flummig vilket var skönt med tanke på den träningsvärk alla hade sen tisdagens fys! Träningvärk är skönt, eller i alla fall hyfsat, men att få träningsvärk på träningsvärk är ingen hit så det var tur att vi fick chilla lite idag.

Nu håller jag på att fixa allt inför imorron.. åker nämligen till Göteborg och hälsar på Martina om allt går som planerat.. försöker hitta någon bra biljett, sista minuten, vet inte om det blir bus eller tåg men i vilket fall kanske jag måste börja packa om jag ska kunna åka direkt från skolan?!

Btw, tack Martina för den fina, nya designen av bloggen! Ibland är det bra att ha vänner som är bra på lite olika saker!

Nu ska jag duschaaaaaa, ha de göött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0