Gööteborg!

Nu sitter jag hemma hos Martina i Göteborg efter tre timmars bussresa + lite buss till och shopping och pakethämtning på Ica. Martina provar kläder för tillfället och snart ska vi ääääta maud. Sen får vi se vad som händer.. antingen blir det utgång eller så stannar vi väll hemma och degar!

I Göteborg är det snö.. deppigt.. och enligt väderexperten ska det börja regna här imorron, men men, vi får väll hålla oss inne. Hoppas ni får det lika jävligt i Malmöööö.

Martina hälsar, hon tycker att Emilia är seg som fan på bloggandet. Kanske därför det aldrig bloggas. Det är förövrigt en jävligt oplanerad helg vi har framför oss!!! Hmmm.. only time will tell? Right millis?

Haha, mmm, vi får väll se, som sagt har inte så mycket krav, det var ju ett tag sen vi sågs så det finns alltid saker att ta igen! För övrigt har jag ingen packning med mig.. haha snyltande till maaax.

Nu ska vi äta, kanske tillägger något senare om bloggen fungerar, vilket den kanske inte kommer göra (ombyggnad), men vi får väll se.

Hau de braao!

Kommentarer
Postat av: Ena

Hahaha "hoppas ni med får snö i malmö".. "jag
fick 30/30, hoppas du inte får det bara för det"..
HAHAHAHAHA.. vad sa vi om attiydsproblem..
avundsjuka..svartsjuka... HAHAHA emilia seriöst:P
BTW det är VARMT i malmö, jag går UTAN jacka
och det är nästan soligt, jag kan se det även om
det är mörkt ute vettu;)... Fy fan att åka till gbg.. när det snöar OCH regnar.. fy fan.. NITLOTT!!! jag ska dit när det blir sommar;). haha hoppas du får en AS tråkig helg, men riktigt pissväder!!!!!!
(H)(K)(L)

2008-03-28 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0