Jag vill också fylla 18.

Igår var vi på släktkalas, min kusin Malin fyllde 18. Jag är avundsjuk, jag vill ju också.. men nänä då är man född i oktober och får vänta typ 6 månader till.

När man väntar på något gått väntar man aldrig för länge.

Men när det väl är dags.. då jävlar blir det fest, så gör er beredda på det! Fyller dessutom år på en fredag!

Idag ska jag först stötta Wille när han ska spela DM i Sundsbrohallen, sen blir det pluggande med Ena, vi måste göra klart vårt engelskarbete som vi ska redovisa 20 minuter på torsdag.. Det bli nog kul, har inte träffat henne på ett tag för hon har varit en DOLDIS på lovet som fan, så vi har lite att ta igen!

Förresten idag är det sista dagen på lovet.. det känns väl mindre bra. Nu väntar en låååång tid till nästa lov och jag har en känsla att det kommer bli jobbigt, mycket jobbigt till och med. Ajja, vi får se vilket humör lärarna är på.

Ha en bra dag gott folk!

Emilia

Kommentarer
Postat av: Ena

HAHAHA SLUTA KALlA MIG DOLDIS, ska slå dig imorgon. :'(

2008-03-24 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0