Party igår.

Bra musik, mycket folk och några av ens närmsta vänner. Det räcker för att en kväll ska bli lyckad.
Tack för igår alla inblandade, bättre än väntat(?)!  

Idag har det varit SOL, efterlängtat med tanke på vilket väder vi fick åka hem i igår natt.. Därför har jag växlat mellan att sitta i uterummet med dörrarna öppna eller suttit här och gjort lite olika stuffs. 

Såg det nya OTH bland annat.. fy fan vad det var bra. För alla er som inte sett det, SE DET, bästa avsnittet på länge, men som vanligt är det lika tråkigt när det tar slut.. 

Nu ska jag göra mig redo för att stötta min lillebror i hans hockey DM-final.. (jaa, jag kan faktiskt vara en bra syster ibland) får se om hans lag lyckas lika bra som vi gjorde.

På tal om det.. Jag skrev ju om att tidningen hade ringt.. "artikeln" eller vad man ska kalla det löd ungefär såhär: "Nu kan Malmhaugs F18 titlera sig "Bäst i Skåne" efter att ha vunnit DM-finalen med 3-0 mot Palmstaden". Det var allt. Lönt att göra oss helt förväntansfulla med att ringa och sen bara skriva det..? Idioter.

Det känns i alla fall fortfarande riktigt bra, medaljen ligger bra här på skrivbordet! Synd att vi inte har några träningar denna veckan bara, det sjuka är att man är så tight med alla i laget nu att man saknar dem så fort det inte är träningar.. men snart!

Nu ska jag göra annat, ha en bra kväll!

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0