Teamwork gör livet enklare.

Igår beskrev jag en typ av teamwork.. här kommer en annan.

Jag och Ena är ett riktigt bra team, vi löser alla problem och vi gör det utan några som helst bekymmer.

Som tex ikväll, eller inatt, vi  håller fortfarande på.. sitter vi och jobbar med ett engelskarbete, hon sitter hemma hos sig och jag sitter hemma hos mig. Vi har delat upp det eller nja, det bara blev så helt enkelt.. haha vi behöver inte ens struktur för att vårt teamwork ska fungera. Egentligen har vi lov.. men detta måste göras någon gång, så vi gör det hellre nu och har det gjort än att behöva få panik i slutet av veckan.. Tur att vi tänker lika på den punkten också. Sen är vi båda nattmänniskor .. skriver mycket hellre arbetet nu och kan sova längre imorron än att sova tidigt och gå upp och göra det imorron.. no way!

Som sagt, teamwork finns i många olika former, men är verkligen värt att utnyttjas. Det förgyller livet, på ett sätt eller annat, du får känna tillhörighet och du får känna på att det du gör verkligen betyder något.

Keep up the good work!

Vi får antagligen fortsätta med arbetet imorron kväll.. eller nej, juste, då ska vi ut och busa.. Varning på stan!
 
Nu är det i alla fall dags för sängen, även om Ena tänker studa vidare.. haha nej, känner jag henne rätt början hon bli trött nu också, så vi får helt enkelt fortsätta en annan dag.. Bra jobbat ikväll/inatt iaf!

Natttiii

Iddiis for ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0