Chris Brown - Forever

Kom precis hem från typ släktkalas.. fast inte med mina närmaste släktingar, mer typ mammas nästkusiner och sånt.. det var faktiskt ganska kul, vi var ju inte där så länge.. gjorde dessutom alla äldre människor där väldigt glada, de blir alltid glada när det får träffa och prata med den yngre generationen!
Haha tabbade mig lite.. när tårtan kom in drog jag repliken "På en freeedag".. haha ingen av de gamla fattade.. däremot var det en liten kille där som började skratta asmycket.. det visade sig att han var värsta Johan Glans fanset.. tur att någon förstod i alla fall..  

image44

Chefen ringde mig innan och frågade om jag ville jobba imorrn.. visserligen är det bitchen som kommer att vara ansvarig.. men jag behöver pengarna så varför inte.. Därför blir det nog en ganska lugn kväll, får se om det händer något speciellt.. annars kan jag lika gärna stanna hemma och satsa på imorrn istället! 

Så ska det låta ikväll btw för alla er som är intresserade.. jag tror att det kan bli ganska bra.. får se om jag hinner se det eller jag får se det vid senare tillfälle.. 

Nu ska jag ääta, grillat idag..!!  

Ha en bra kväääll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0