Djävulen har gått och blivit gravid..

Jobbade i morse.. det var kaos.. fattar inte varför de inte bara avskedar henne.. ahr. Dessutom är hon gravid nu.. och det gör ju inte hennes humörsvängnigar lugnare precis.. Ajja, passet är avklarat och pengarna är efterlängtade så skitsamma nu..

Sen jag kom hem från jobbet har jag suttit ute i trädgården och solat/ spelat fotboll med brorsan.. hur skönt som helst. Sommaren är verkligen på väg!

Borde egentligen pluggat inför min ångestvecka som jag har framför mig men vem orkar det en sån här dag? Får väll göra det imorron istället..

Sol, sol, strålande sol <3

image47
Sommarfräsch Grekland 07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0