Forever21.com!

Jag fick mina klänningar idag, shit vad nöjd jag är med alla!! Jag beställde bara 3 stycken nu första gången för att se om det är värt pengarna osv.. men jag kommer garanterat att beställa fler för det är verkligen jättebra kvalitet på klänningarna och de är hur fina som helst!
Visst, det tillkom lite tullavgifter osv, så totalt kostade klänningarna mellan 200-300 kr styck, men om man jämför med vad en klänning av denna sort hade kostat i Sverige så hade man nog inte kunnat hitta den under 500-600 kr. Därför lönar det sig att beställa från nätet och USA!
PLUS att det gick jättesnabbt, vi beställde förra onsdagen och fick sakerna idag, tisdag.

Dessa var klänningarna som jag nu fått hemskickade:


Sommar, sommar, sommar! Denna var billigare än de andra, kostade typ 100 kr. Den är i skönt material och perfekt att ha till vardags eller när man ska till stranden!

 
Perfekt till alla studenter och liknande som kommer framöver!


SItter jättesnyggt! Ska först och främst användas på brorsans konfirmation till helgen men passar även utmärkt till studenter framöver.

( PS. Martina ska fixa min bild i headern när hon har tid.. så det blir som vanligt snart igen! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0