Hektisk torsdag utomhus!

Dagen började med två lektioner.. sen hade vi hål i cirka 2 timmar och dessa spenderades naturligtvis utomhus i det fina vädert! Under tiden pluggade vi lite historia inför vårt prov senare på eftermiddagen.

Provet kom, 4 frågor, 6 poäng styck.. inte mitt favoritupplägg på prov precis men men.. jag skrev 10 sidor eller något..
"Tänk på de fyra F:en; Fakta, formulering, förståelse och..."
"FJÄSK"
haha, Körree..

Efter skolan åkte jag hem och somnade i trädgården, riktigt skönt. Sen började mina träningar; först med knattelaget utomhus med brännboll, lite jogging och staffetter. Efter detta cyklade vi tränare till Limhamnsfältet där vi skulle ha träning med damlaget. Träningen bestod av beachfotboll, beachbrännboll och lite annat smått och gott. Bra träning men samtidigt galet kul. Sen bar det hem på cykeln igen och nu såg jag precis Sverige vinn över Danmark i hockeyn..

Nu ska jag sova.. solen tar hårt på en!

PS. fick reda på att våra lektioner slutar redan den 3:e juni.. så vi har sommarlov då! Visst, det är skolavslutning den 11:e.. men vi får känna på lovet en hel vecka innan dess, SKÖNT.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0