Inte ofta jag kommer ihåg mina drömmar..

Idag har varit en chill dag.. sov länge hos Iddii, sen blev jag hämtad av mamma för att komma hem snabbt, duscha, byta om och sen sätta mig i bilen igen för att hämta Ena.. Sen skulle vi egentligen till någon slags uppvisning men det visade sig vara lite för "skabbigt" för oss så vi åkte till IKEA istället.. alltid något..

Nu gör jag inte så mycket.. lite musik och film blir det nog bara ikväll..
"På en Torsdag?"..
höhö, jaa.. det är ju ändå bara torsdag..

Btw, drömde typ sjukaste drömmen inatt.. jag brukar aldrig komma ihåg mina drömmar annars men i morse kom jag verkligen ihåg allt. Det var som att jag kollade i spegelbilden av mitt eget liv typ.. eller så som jag vill att allting ska vara eller något.. Tänker inte berätta exakt vad som hände men jag kan säga att i stort sett alla jag känner var mer eller mindre delaktiga.

Ibland vill man leva i drömvärlden..

Stört var att även min cykel var med.. som jag kom på nu fortfarande står på busshållsplatsen där jag lämnade den.. eller det kan man ju hoppas i alla fall.. måste nog gå och hämta tillbaka den nu!!

Ha en bra kväll!

image43

Kommentarer
Postat av: Iddi

hahaha iddi vad är det där för bild!!

2008-05-01 @ 21:44:21
Postat av: Emilia

från när vi var på Etagé tror jag.. =)

2008-05-02 @ 18:45:29
URL: http://hannaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0