Ny tv-serie på gång..

När man är sjuk har man myyycket dötid att hitta nya tillfälliga hobbies på och min har definitivt blivit att se serien The Hills på mtv.com.. Den handlar om det lyxiga livet i LA typ.. och även om den är lite överdriven ibland så är jag fast nu.. i vissa lägen blir man till och med lite avundsjuk på allt lyx, alla snygga killar och arbeten mm, men det är så livet är, man kan inte ha allt..

Iaf, om ni har tid över tycker jag absolut att ni ska klicka er in på mtv.com och kolla lite avsnitt!



Nu ska jag sova och försöka bli frisk till imorron! Måste i vilket fall åka till skolan och fixa lite saker så man kan ju hoppas att febern är borta iaf.. =)

Natti natttii..

Kommentarer
Postat av: pauline

ååh älska the hills.när kommer nästa avsnitt vet du det?

2008-05-22 @ 23:52:56
URL: http://paulineekstam.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa vet, hon är rå snygg! hade inte tackat nej till att se ut som henne!

2008-05-24 @ 00:20:39
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0