SJUK..

Ahr, jag hatar att vara sjuk.. jag är det inte speciellt ofta, brukar vara bra på att sköta min hälsa med kost och träning och så.. men när jag väl blir det så blir det inte bara en liten förkylning eller så, utan mer allvarligt..

Nu har jag fått någon sjuk blandning av extrem huvud/nackvärk med halsont, svulna kinder och hög feber.. någon som vet vad det är symptom till för någon sjukdom?

I alla fall kan jag inte gå och lägga mig.. för huvudvärken är värst när jag lutar huvudet mot något.. typ en kudde.. så får väll stanna uppe ett tag till iaf innan jag får ta en alvedon till och försöka decka i sängen eller något..
 
Imorron ska jag i alla fall stanna hemma. Punkt slut. Att jag gick till skolan i morse för att göra prov var bara onödigt.. Kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget och med ett huvud som bultar är det svårt att tänka på satsdelar och annat jobbigt i tyskan..

Ajja, slut på deppandet här..

Sov gottt!

PS. det som jag skrev för några inlägg sedan.. som jag skulle reda ut.. det har rett ut sig nu och till och med blivit bättre än förväntat.. får se vad som händer med det framöver..

image72
Jag vill ut på äventyr igen. Jag behöver ett äventyr. Någon, ge mig ett äventyr!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0