Slutspurten!

Sorry, har inte skrivit på länge.. men jag har verkligen inte hunnit!
Dels har jag varit sjuk så inget speciellt roligt har hänt... och sen i helgen har det verkligen varit fullt upp.. inte fått en sekund över..

Kom precis hem från Ena, där vi tillbringade heela kvällen med att skriva ett arbete som ska vara klart tills imorron.. nu är vi i alla fall klara och det är skööönt!

I skolan är vi verkligen inne på slutspurten nu.. denna veckan har vi fullspäckat schema och nästa vecka har jag ett prov, men SEN är det SOMMARLOV. Och det kan ju inte komma lägligare.

PS. Sjukt tomt att det inte kommer något OTH eller Gossip Girl imorron.. HATA uppehåll.. =(

Sängen väntar nu!

PS en gång till. Martina ska fixa min blogg så att den blir fin igen! Men hon har jättemycket att göra i skolan nu i slutspurten, så som de allra flesta.. så jag väntar snällt tills hon har tid! Seen ska den bli fin!!

Tillägnat Martina, för att hon är så söt och snäll och har fuullt upp i sitt liv för tillfället, kommer här lite bilder för att pigga upp henne typ..:

image73 
Gammal bild från första gången vi träffades live!

image74
En gråklädd och flummig kväll!

image75
Bara för att Martina var så söt sist vi sågs så avslutar jag med en bild på henne!

Du är underbar gumman!

Puss, sov gott alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0