Sommaren är här igen,

.. och allt känns så underbart!

Är dålig på att uppdaterna nu.. men jag har massor att göra.. nu fick jag 10 minuters rast i mitt schema så tänkte gå in här och skriva lite snabbt..

Så, vad har hänt sen sist..

Igår var jag först i skolan, stannade kvar lite efteråt och skrev ett arbete som ska in imorron (idag har jag inte så mkt tid).. efter det gick vi och kollade på utsparkslekarna på 3:orna på min skola.. Det var mycket badande i dammen, ägg och ofrivilliga kramar.. NÄSTA ÅR, säger jag bara.. Efter en timme där ungefär åkte jag hem och åt och bytte om innan jag skulle till stadion för att tträffa mina vänner och kolla på Sverige - Holland, U21-landskamp.. Matchen var väll inte den bästa, men vi hade kul iaf! När jag kom hem somnade jag gott efter en lång dag.

Idag hittills har jag hunnit med lite skola, arbete tills imorron, fika, äta, byta om.. nu ska jag sticka till träning och sen är det träning igen efter den.. kommer hem vid 22 ikväll, och då måste jag plugga lite till.. slutspurten är jobbig, men man kan i alla fall känna att slutet börjar närma sig nu så det är lite lättare att plugga.

Ska försöka hinna skriva lite ikväll.

Ut i solen på träning bär det nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0