Sömnbrist i helgen!

Denna helgen har verkligen var fartfylld, men på ett positivt sätt. Dock har det inneburit att jag int ehar sovit så mycket och idag kommer jag nog att gå och lägga mig väldigt tidigt.

I fredags var jag ju på 18-årsfest med utklädnadstema där jag var ängel.. Lite bilder från festen (alla bilder ser väldigt folktomma ut, men det var för att i stort sett alla gästerna (50 pers) höll sig utomhus..)
     

Jag kom hem vid typ 3 och fick inte mycket sömn innan jag skulle upp och fixa mig igen.. denna gång inför Eriks konfirmationsfest där vi skulle ha 50 personer hemma hos oss efteråt. De första gästerna kom väl vid halv 12 och de andra träffade vi vid kyrkan kl. 12.. de sista gästerna gick hem kl. 4 på natten.. snacka om heldagsfest.. ajja, det var roligt i alla fall. Speciellt kul att träffa vissa av mina kusiner som jag inte träffar så ofta!

Klockan 4 deckade jag i alla fall fort, och när klockan ringde vid halv 10 i morse ville jag bara gräva ner mig i sängen.. men jag fick tvinga mig upp och äta lite rester sen igår.. nu, efter träningen i morse är jag till och med riktigt pigg.

Synd att resten av dagen får gå åt till plugg bara.. ska iofs ta paus vid hockeyfinalen och den tid jag behöver för att reda ut lite saker.. hoppas allt löser sig! 

Ha en bra dag mates! 

PS. Det är ju kallt nu ... sommar, kom tillbaka!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0