Soovmorgon!

Vaknade av mig själv typ halv 10.. fattar inte varför, men jag kunde i alla fall inte somna om, så det var lika bra att gå upp. Åt låång frukost samtidigt som jag kollade de sista avsnitten av the Hills på datorn. Sen gick jag ut och satte mig lite i det fina vädert och lyssnade på musik. Nu kom jag precis ut ifrån duschen och ska snart börja klä på mig och sen sticka! Älskar såna här morgnar!

Ikväll är det träning!! och fortsatt pluggande.. Det jag har kvar nu är 1 redovisning, 3 inlämningar, 3 prov.. och det ska jag hinna med på de 5 skoldagar jag har kvar... lärarna är dåliga på att planera helt enkelt..

Igår snackade jag och Ena om att vi kanske ska åka iväg en vecka i slutet av juni.. resa någonstans.. jag kommer inte börja jobba ordentligt förrän i juli och sen börjar träningar och allt sånt i augusti och då är det ju finast väder här i Sverige, så det är roligare att åka iväg nu i början.. vi får se hur det blir med de planerna.. ska i alla fall börja kolla på lite "sista minuten"-resor så får vi se vad som hittas. Är det någon som ska med?!

Nej nu måste jag ta tag i dagen och börja klä på mig!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0