Tjohoooo

Hinner inte skriva så mycket, har fullt upp med saker att göra!
1. Jag måste hjälpa familjen att fixa inför konfirmationsfesten på lördag då ca 40 pers kommer hem till oss,
2. Jag måste förbereda min outfit inför morgondagens 18-årsfest med tema högtider.. Outfiten blir Julängel med vita kläder, gloria, vingar, lösnaglar och allt vad det innebär. Jag lägger upp en bild imorron innan jag sticker!  

Annars har jag det ganska chill nuförtiden, har bland annat tagit sommarlov i hjärnan när det gäller skolan, så allt som händer där framöver är inte med 100½ närvaro för min del..

Sommartider is the shit.

Nu ska jag chilla vidare, Pööösss.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0