Underbart!

Jag är helt slut. Denna helg har verkligen varit efterlängtad och den kom hur lägligt som helst. Men efter att ha chockat kroppen med frisk luft och sol alla timmar på dygnet får man också räkna med en sjukt seg söndagskväll. Kan dock inte säga annat än att det har varit värt det så nu blir det duschen och sen väntar min sköna säng!

Helgen har varit obeskrivligt härlig på alla sätt och vis; skönt folk, perfekt väder, en stuga med omgivning i bästa läge och skojjiga aktiviteter av olika slag. Några personer har jag känt väldigt länge och samlingen av minnen bara byggs på, andra lärde jag känna på riktigt nu i helgen och jag kan inte säga annat än att vi har alla haft otroligt roligt tillsammans.

Ni som hatar interna saker, läs inte det som kommer nu.. men till alla intresserade och inblandade, här kommer en liten minnesruta:
Team Mygga, gärddfil på tröja, mortosskalning, spruckna korvar, trekamp, Hultsfred, Jussi Björling, skojja min ... = Andorra, Magnus Uggla, elektrisk flugdödare, väckta alldeles för tidigt, kanotrace, välta i varandra - Sara klarade sig.., Irlänsk Julafton i sanden..., Beachvolleyboll, badkrukor, Kubbpsykning, myggmedel!, nattpaddling, Med Andra Ord, Gester med Gester, Felix somnade med tjockkläderna, hockey.., morgonpigga frukostkockar, "Surte Party", farbror i kanottrafiken, killar städar duschen. Hemfärd..

FULLT UPP.

Ni som inte följde med missade verkligen något.. men det ryktas om favorit i repris nästa år så ni har tur.

Sömbristen i helgen ska nu tas igen! GODNATT.

image50 Hallaskog

 

Fler bilder kommer så fort jag har fått dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0