Tisdag!

Hejsan!

Idag skulle vi egentligen åka till Newport Beach som är känd från "OC". Men då Orange County också drabbats av eld beslöt vi oss för att inte åka ut dit. Även om vi gärna hade velat se denna strand kändes det dumt att åka närmare elden, då de till och med i våra områden varnat för att röken är farlig att andas in.

Morgonen började istället med en som vanligt härlig vistelse på denna stranden. Det var mycket folk på stranden idag eftersom det var jättevarmt och soligt! Vi attackerades av fåglar.. och vi for upp för att skydda oss. Det gick bra, vi hade tur denna gång.

Efter stranden tog vi en liten tupplur och tittade på våra älskade filmkanaler. Ett tag kollade vi till och med på två filmer samtidigt! Dock såg vi inte slutet på någon av dom då vi blev hungriga och var tvugna att klä på oss för att gå ut och äta. Vi var sugna på pizza, ameeeeerikansk pizza! Dom är precis lagom stora.

Vi åt därför på ett typiskt amerikanskt ställe där vi satt på "soffor" och där fanns flera tvskärmar, vilka alla visade sport. Eftersom vi har enorm beslutsångest och inte kunde bestämma oss för vilken pizza vi ville ha, kom servitrisen med det briljanta förslaget att vi kunde ta 2 olika smaker på en pizza; halva/halva liksom.

 
Summertime!

 
Sista amerikanska pizzan for now  =(

När vi var mätta och belåtna stack vi till Wal Mart på godisjakt, vi köpte massor av godis för att ta med oss hem. Så har ni tur där hemma så får ni smaka på riktigt amerikanskt godis inom en snar framtid;)! Det ni!


Detta ska med hem till Sverige!

Just nu är vi hemma och packar, vi har kommit fram till att vi har alldeles för mycket kläder och på tok för lite resväskor. Vi vet inte riktigt hur vi ska lösa detta lilla problem men vi kommer nog på något snart, vi är ju trots allt NI:are! Dessutom har vi en hel dag på oss att tänka!

VI VILL ALDRIG ÅKA HEM HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!!!!  :'(
 
Emilia och Ena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emilia! Jag hoppas att du köpt massor av presenter till mig, du vet, jag fyller ju snart år!! :)

Det där godiset ser ju smaskigt ut. Ta med det på onsdag, för då ska vi gå på teater, det har du väl inte glömt!!!



Ha en trevlig hemresa!

Vi ses snart! Kram

2008-11-19 @ 18:03:14
Postat av: Lena

Å vad ni verkar ha haft det bra! Jag har inte läst hela er blogg förrän idag, tyvärr! jag är riktigt avundsjuk på hur kul ni verkar ha haft det! Fast jag blir hungrig när jag läser er blogg.....Det ska bli kul att träffa er på måndag!

2008-11-19 @ 23:30:18
Postat av: Backstrom

Resees godiset e absolut bast :) Ett tips om ni aker med Island air. Jag tror att ni kan betala extra pengar for att fa en extra resvaska och det blir nog billigare an att ha extra kilon.



Ha det bra!

2008-11-20 @ 03:57:32
Postat av: Anonym

Har ni ätit pizza?

HAHA.=)

Ska bli kul när ni måste vänja er vid riktig svensk husmanskost igen efter alla onyttigheter ni har stoppat i er.

Junkfood varje dag!

Men klart man ska äta gott på semestern.



ps : Det är ACPA jag vill egentligen inte vara anonym kom jag på efter att ha skrivit och granskat inlägget noggrant.

2008-11-20 @ 05:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0