Bättre sent än aldrig!

Sorry.. att jag inte skrivit på länge, men det har varit helt sjukt fullspäckat schema på sistonde..
speciellt i skolan och alla förberedelser inför resan.
 
Festen som jag hade förra helgen var i alla fall mer lyckad än jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Jag gick väll mest runt och snackade/dansade med alla.. men vad gör man annars på sin egen fest där alla ens bästa vänner är på en och samma gång?

Tack för en underbar kväll alla som var där! En kväll jag sent kommer att glömma =)



Vad har hänt annars i veckan då?
prov, prov.. och återigen prov.. lärarna lyckades verkligen med att trycka in alla prov på samma gång nu innan vi åker iväg.. men men, nu är det över! Superskönt.

I helgen har det mest chillats, spelats 2 matcher (vinst båda!) och chillats lite till. Det är så det ska va.. speciellt nu innan det stora äventyr som väntar ..

För er som inte fattat det, så är det på ONSDAG, alltså om 3 dagar.. som jag och Ena åker till Los Angeles. Helt sjukt.. jag har inte ens fattat det själv.. Det kommer att bli galet.. jag bara känner det på mig.
 
Juste.. jag gjorde högskoleprovet igår också ju.. haha det gick faktiskt mkt bättre än vad jag trodde.. vet ju inte reaultatet än, men ja det preliminära resultatet var iaf över förväntat.. Jag kanske inte är så oallmänbildad ändå?



Nu ska jag börja skriva packningslista!!

Vi höres.

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0