En underbar dag!

Tack alla som var med och gjorde min födelsedag till den absolut bästa dagen på mycket länge!
Dagen hade allt och ja, jag kan inte se hur den skulle ha kunnat bli bättre.



Dagen började med att jag väcktes vid 7-tiden av min familj.. fick frukost och presenter på sängen! Fick även en superfin klocka som jag hade önskat mig och brorsan stöttade mig med pengar till min USA-resa. Sen gav han mig kommentaren: "Köp något fint till mig".. Idiot.. Men jag är nöjd!

Eftersom att jag blivit väckt så tidigt.. men själv inte började skolan förrän 10 så hade jag en låång härlig morgon med mig själv. Jag åt en långsam frukost, kollade tidningen lite, hann platta håret och även välja kläder en lång stund. Det är inte varje dag man har tid med såna härliga morgnar.

Skolan var superladdad - jag gick mest runt med ett leende på läpparna och chillade igenom dagen! Klasstöserna hade bakat massor av kakor till mig och jag fick en fin liten "Crocodile" -partyhatt att ha på mig hela dagen. Skojj att fylla år!

Efter skolan åkte jag hem, sov en timme och sen börjde jag göra mig i ordning för kvällens aktiviteter. Färdigfixad åkte jag sen vid 6-tiden upp till hallen för att lycka småtjejerna till i deras första seriematch. Jag möttes av söta små presenter gjorda på fritids och ett gäng gratulationskramar av tjejernas föräldrar.
 
Jag var inte riktigt rätt klädd för en innebandy match utan halvsprang sedan därifrån ut till bussen, på vilken mina föräldrar satt och väntade på mig. Vi åkte tillsammans in till stan och åt middag på Mosaik, där det blev lite vindrickande och god mat. 

Kvällen fortsatte efter middagen till Lilla Torg där jag träffade upp ett gäng vänner över ett par drinkar och trevligt firande. Därefter gick vi till en fest i stan som vi egentligen inte var bjudna till, men vad gör det när man är allmänt speedad och firar sin födelsedag? På festen hölls det allsång för mig ett par gånger och det blev en bra avslutning på kvällen!! 

På väg till bussen såg vi något sjuukt.. tänker inte skriva om det här (fråga om ni vill veta) men ja.. äckligt är nog ordet som beskriver det hela ganska bra.. Sebbe följde iaf mig till bussen, vilket var väldigt snällt, och bussresan hem blev bra den med.. träffade ett gäng gamla vänner som fixade allsång på bussen mm.. 


Hela dagen var bara så sjukt laddad och den var verkligen näst intill perfekt! 


Tack igen alla inblandade och nu är det laddning inför kommande fest som gäller!! 


Emilia
18 år



PS (1). Räknade grattis-sms i min inkorg idag (fråga mig inte varför.. men iaf).. haha jag fick totalt 35 stycken.. hur sjukt är inte det.. vissa var otippade, andra inte, men ändå. Man kan ju hoppas att de flesta har Comviq iaf.. för jag svarade på nästan alla! Och om det är någon som inte har fått svar så är det bara för att jag satt på restaurang ellerr ngt sånt och sen glömde svara.. Jag blev lika glad för alla grattis jag fick! 

 
PS (2). Jag har inga egna bilder från denna kvällen!! Katastrof.. men jag hoppas att jag får Amira och Linneas bilder snart! 
 

Kommentarer
Postat av: fassan o mossan

Brossan spelar hockey (igen) i göteborg. Kommer hem i natt. Och då får man köra som vanligt, gäsp!



Alla hälsar från innebandyn, många har läst bloggen.Båda Lydia och Ylva är med i helgens match mot Malmö FBC. Sandra ska spela med oss i december och Emma Nilsson från KFUm är klar för oss från nästa vecka. (liten snabb spelare som varit back i deras div 1 lag).



Kan alla amerikaner svenska eller hur klarar ni att göra er förstådda? Teckenspråk förmodar månnnnggå ett.



Sköt om er och ta det försiktigt med knarket. Man blir dum i huvudet! Tro mig jag vet!



Gå en gång och ät på Hooters. Det är en upplevelse utöver det mesta. En märklig inrättning i dubbelmoralens USA. Bara för att få en en annan bild.



Ha det så bra. Det blev mest tankar från månnnnggggååå etttt. Mossan hälsar. Brossan spelar hockey, det har jag visst redan sagt va?



Jag ska springa göteborgsvarvet i maj, 2.1 mil. tillsammans med 50 000 andra. Ska bli fräckt. Vem a er vågar hänga på. Slöfockar.



Hej då.

2008-11-05 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0