SNART SKA JAG TILL SOLEN.

Det är meningen jag säger till mig själv hela tiden så fort jag kollar ut i Sveriges nu heeelt sjukt deppiga väder. Om 3½ vecka ska jag och Idiii till LOS ANGELES och där kommer det vara sol!! Wiie, jag längtar.

Dagen har varit hektisk:

- Gick upp i stormen klockan 6 i morse.. tuuugnt att åka till jobbet då. Väl på jobbet var det dock bättre, eller ja, i alla fall i början. Sen hade vi värsta rushen någonsin.. för vad tror ni gästerna gör på en söndag när det är ruggigt väder ute? Jo dom kommer ner till frukosten så sent som möjligt, sen sitter dom där i all evighet - frukostpersonalens värsta mardröm.

- Pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem och hämtade mamma för att sen åka och köpa lite skor till mig! NAJS. Hittade dock inte såna som jag egentligen ville ha, men ett par andra, låga stövlar som är asfina.

- Väl hemma duschade jag och bytte om, sen gick vi tll Malin och co för att planera festen. Jag är överladdad, fan vad kul det kommer att bli. Speciellt att Anna kommer ner!!! Och Martina också! 

- När jag var hemma igen kom Micki och behövde lite hjälp med matte c.. jag kom inte ihåg så mycket (hon behövde ju bara hjälp med de svåra stjärnuppgifterna), men något tal kunde jag i alla fall hjälpa henne med.

- När Micki hade åkt hem åt jag lite snabbt, sen kom jag på att jag hade en engelskuppsats att skriva.. (hade helt glömt den). så det var bara att sätta igång. Det gick ändå ganska fort och sen resten av kvällen.. eller ja, 2 timmar, har jag bara chillat.

Snart ska jag sova.. pallar inte skola imorron, deppväder =(

(SNART SKA JAG TILL SOLEN)
måste tänka så

Ha det bra

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0