Vinst!

Jag har varit dålig på att skriva på sistonde.. jag vet.. men jag har inte riktigt haft något spännande att skriva om, dessutom har det varit massa annat som har hänt!

Iaf måste jag kommentera dagens sjukt härliga vinst. Haha, det är så skönt efteråt när motståndarna tänker: "Vad fan hände egentligen?". Våra motståndare idag fick känslan av att dom "ägde" matchen.. ändå blev slutresultatet 6-1 till oss och deras enda mål gjorde dem på straff.. Vi lyckades så jävla bra med vår taktik helt enkelt. Tänker ju inte skriva hela vår taktik här men kan iaf säga att man omöjligt vinner matcher på att passa bollen i laget utan att komma till skott.

Vem var det som ägde matchen egentligen? haha, jag kan inte sluta skratta när jag tänker på hur bra vi lyckades med vår taktik. Och våra motståndare kommer nog aldrig att förstå det - vilket nog egentligen är det bästa med hela grejjen.


Nu ska jag gå och lägga mig, kommer nog somna gott med mina sega ben och en riktigt skön känsla i kroppen!


Imorron är det jobb som gäller, och på eftermiddagen ska jag och Malin planera vårt kommande 18års-firande.


3½ vecka till Los Angeles.


Sleep tight




Efter vår DistriktsMästerskap-vinst förra säsongen.
Vi släppte inte in ett enda mål på hela turneringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0