Jag har inte glömt!

Nu kom ett sånt där uppehåll i skrivandet igen.. det är inte alls meningen, har helt enkelt bara haft för mkt annat going on.

Helgen var grejjt på många sätt, men ja, speciellt en liten hemlighet på lördagen och matchen som var på söndagen. Om matchen behöver inte sägas så mycket förrutom att vi är bäst. "Svikarna" kan ju bara skylla sig själva.. vi är bättre än någonsin och att de valt fel lag är inte precis vårt problem. 

Början av denna veckan har gått åt till fysikprovet som jag skrev idag.. kan ju inte precis säga att det gick något vidare. Men som vi brukar säga; det var bara ett prov i mängden, det löser sig!!

Reseplanerandet är i full gång.. men det är svårt. Jag verkligen hoppas och ber för att det ska ordna sig!  Jag vill, jag vill jag viiill!

Men nu väntar sängen, behöver min sömn!

Ska försöka att uppdatera snart! Har nog lite skojjsiga händelser som måste dokumenteras.

Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0