Lite peppmusik!

No Stress - Laurent Wolf

Going Wrong - Armin van Buuren

Womanizer - Britney Spears

Because the night - Cascada

Pjanoo - Eric Prydz

Poker face - Lady Gaga

Surrender - Kate Ryan

Shine On - R.I.O

Disturbia - Rihanna



Detta är i stort sett min spelningslista för tillfället!
Ganska najs om man är lite sådär nere.. eller helt enkelt bara känner för att speeda upp sitt pluggande!!

Jäävlar vad bra jag pluggade igår.. kanske för att jag var lite smålack..
men ja, idag går det ju inte lika bra..

konstigt hur det kan svänga sådär.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig så att jag inte försover mig imorron också.. farligt att ha tyska på morgonen 3 dagar i rad.. det ger inga bra tillfällen att försova sig.

Ajja, jag är inte så deppig som jag låter egentligen.

SOV SÖTT







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0