Äntligen fredag (för hela 9 minuter sedan)!

Imorron är jag ledig!! Wie.

Inte för att jag inte har massa saker att göra ändå men jag har iaf inget jobb och ingen träning så det blir ju lite skönt..

Det jag ska hinna med är:
- Städa
- Tvätta
- Shoppa julklappar med Sara
- Handla
- Kolla kläder inför lördag
- Hjälpa pappa med maten

Allt måste vara klart innan kl 7.. Hm, får se hur det går..


Nu ska jag krypa ner under mina täcken och drömma något fint om någon. Kanske om någon som är väldigt långt borta och som får mig att må sjukt dåligt för tillfället.. Jag hatar vad som håller på att hända. Men samtidigt vill jag inte vara jobbig.. Svårt att förklara men så ligger det till iaf.


Sov så gott,


Emilia




I morgon ska jag iaf träffa några av dessa underbara töser.
De kommer förhoppningsvis få mig att tänka på annat =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0