Det finns inte mycket tid över just nu...

Nu är jag hemma igen efter en lång dag med jobb och träning! 
Slutade jobba 6 och kvart över började träningen i Kulladal.. Men jag hann nästan iaf. Fick bara värma upp ensam, så det var ju inte så farligt. 

Pratade med Sebbe halva natten igår (eller ja, så kändes det i morse iaf). Det var skönt att få prata med honom lite ordentligt iaf och få höra hur de verkligen har det. Han vet fortfarande inte riktigt om han vill stanna eller inte.. 2 av hans kompisar har svårt att få jobb (inte så konstigt med tanke på att de inte kan ett ord tyska, men ändå) och ifall de inte får något så kommer de nog att åka hem. Då är Sebbe och en kompis kvar. Problemet är bara att de delar på ett heltidsjobb så de kommer inte kunna åka skidor tillsammans mer än typ en dag i veckan .. Han kände väl kanske inte det var så lönt att vara kvar då, speciellt inte eftersom att han vet att han har jobb hemma med om han vill. Vi får väl se hur det blir. Skidsemester blir det i vilket fall, om han kommer hem så åker vi ner tillsammans senare ändå. 


haha jag var bara tvungen.. första kvällen jag och Sebbe typ insåg att det fanns något mer än bara vänskap där.. eller ja, ni som känner till historian bakom oss vet vad jag menar, ni andra får fråga om ni vill veta!! 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0