Passion

Jag gillar verkligen mitt jobb, speciellt när jag jobbar med Linda.
Vi är liksom seriösa när vi har kunder och så.. men så fort det är dött så har vi sjukt roligt tillsammans och tiden går verkligen fort, vilket är ett bra bevis på att man trivs på sitt jobb.

http://www.triumph.com/se/sv/ewt/#/index.html 
Här kan ni kolla vad vi har för fint i butiken nu inför jul.

Hotellet får ju iofs lida för att jag inte kan jobba där så mycket längre.. men har jag något val? När detta är tusen gånger roligare, bättre tider och mer betalt.. Nä jag har nog inte det va.. Plus att man får 100% OB.. Jämför det med hotellets typ 18.50 kr.. Jag stormtrivs i butiken helt enkelt!!

Efter jobbet gick jag iaf snabbt in på HM och köpte lite nödvändigheter och sen tog jag bussen hem. På bussen läste jag ut min bok som faktiskt var riktigt bra. Den heter Passion, skriven av Louise Bagshawe. Typ James Bond fast för tjejer.. Svårt att förklara men ja, så var nog lättast.

Så nu ska jag äntligen börja på Dan Browns nya bok som jag har fått låna av Sebbes mamma (läser varannan bok på svenska och varannan på engelska nu). Hon tyckte iofs inte den var lika bra som hans andra böcker men jag måste ju ge den en chans. Vet dock inte riktigt när jag ska ha tid att läsa nu när jag jobbar och tränar så mycket men ja på bussen och en liten stund innan jag går och lägger mig får bli en bra början. Sen tar man ju sig alltid med tid om det är en bok man gillar.

När jag kom hem så åt jag lite snabbt och sen var det dags för träning. Träningen gick riktigt bra och det känns som att vi har fått lite ny energi i laget igen. Vi tycker om varandra och har roligt iaf.. (a)

Nu ska jag duscha och sen blir det sängdags. 

Imorron är det jobb 11-18 som gäller, wiie. 


Har inte hört något mer ifrån Sebbe förresten.. får se om vi hinner prata en stund innan jag går och lägger mig!


Puss och Kram

Emilia



Sommar...

  

Ps. Jag och Ena började prata lite nyårsplaner idag och det ser lovande ut! Mer vill jag inte säga än.. Men ett ordentligt nyårsfirande kommer jag verkligen att behöva nu när inte Baby är hemma.. Vi hade ju ett mysigt nyår tillsammans förra året... Vad hade jag gjort utan mina vänner?!  



Bara för det får ni en fin liten bild ifrån när jag och Ena var i L.A. 
Underbart.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0