Fredagsmys!

Gårdagen var en riktigt bra dag.

Jobbet flöt på, matchen var riktigt rolig och ja utekvällen var inte sämre den.

Nä men matchen var verkligen rolig. Det var skönt att slippa ha den vanliga pressen på sig som vi har i div 1 och istället bara kunna spela för att ha roligt. Sen blev det mycket speltid (vi var bara 8 utespelare), vilket alltid är roligt. Jag var dessutom forward vilket ledde till 1 mål och 4 assist!! En rolig start på kvällen helt enkelt =)

Efter matchen så skyndade jag mig hem och duschade och gjorde mig i ordning för utekvällen. Sen åkte jag hem till Sara och därifrån tog vi sedan taxi till Prinz Bernhard. Kvällen var riktigt lyckad (för oss flesta) och jag det blev ju inte sämre av att det medföljde en del bekvämligheter iom att vi gick dit med två anställda. En superrolig kväll med vännerna helt enkelt!


Girlsen.

          
Lite blandat ifrån kvällen.



Men ja, det blev ju rätt sent igår så i morse var det inte lika roligt att gå upp och åka och jobba. Tur att det inte var hotellet som gällde iaf. Den smällen tar vi i morgon istället..!

Nu ska jag byta om och sen ska jag sticka till Anna. Hon vill gå ut och jag vill typ mest ta det lugnt så det kommer nog att bli en spännande kväll!

Emilia 


 
En galen badrumsbild ifrån igår får avsluta inlägget.
Vet inte riktigt vad som hände här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0