En efterlängtad vinst!

Efter jobbet idag skyndade jag snabbt iväg till Kirsebergs sporthall där vi skulle möta Malmö FBC i kvartsfinal i DM. Matchen gick som vi ville, taktiken höll, vi gjorde fler mål än vad de gjorde (vi kunde dock gjort några till) och ja vinsten blev helt enkelt vår. Det var ett tag sen vi spelade tillsammans nu och ett tag sen vi vann, så det var naturligtvis riktigt efterlängtat!

På lördag spelar vi match igen, dock mot ett rätt mycket bättre lag. Men det kommer nog att gå bra om vi kämpar på lika bra som idag och gör lite fler mål =)

Annars idag har jag jobbat som vanligt.. Rätt lugnt på stan idag eftersom att det var så tråkigt väder.. Vi hoppas på mer folk imorron!

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut! Imorron blir det det vanliga denna veckan.. Först köra morfar till sjukhuset sen jobba till kl. 7.. Man känner att man lever iaf :D

Förresten, idag har jag och Ena bestämt träff på fredag!! Vi ska antagligen gå ut och äta och ha en riktigt mysig tjejkväll med mycket snack. Har verkligen saknat henne nu, det var längesen vi sågs på riktigt.. Men fredag it is!


Natti,


Emilia



Underbart. En bild säger mer än tusen ord.





Kommentarer
Postat av: Ena

Åååh, underbar bild! <3

2009-12-16 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0