En helg med vännerna!

Helgen har varit riktigt underbar.

Först ut var myskvällen med de gamla klasstjejerna i fredags. Det blev en helkväll med mat, spännande efterrätt, idolfinal och ja, framförallt skvaller, skvaller, skvaller!! När man inte hinner träffas så ofta så får man uppdatera varandra om ALLT sen när man väl ses.. Riktigt efterlängtad kväll iaf!


Några sådana här underbara dagar har vi delat..
Inte konstigt att det är så lätt att hitta tillbaka till varandra så fort vi ses.


Igår sov jag länge och sen åkte jag och shoppade lite julklappar. Kom dock på, mitt i all shopping, att Sveriges damer spelade VM-final i innebandy så fick snabbt skynda mig hem för att se lite av den med. Efter matchen blev det fix inför kvällen - födelsedagsfest stod på schemat och temat var musik. Jag klädde ut mig till lite av en 80-tals disco/pop queen typ.



Kvällen var riktigt lyckad med mycket dans, bra musik, många glada vänner och en allmänt bra stämning helt enkelt. Det var framförallt kul att träffa några av mina vänner som jag inte alls hunnit träffa på sistonde, speciellt Sofie, Emma och killgänget! Tack för en bra kväll alla inblandade!

 
   
Lite blandade bilder på outfits ifrån kvällen. Jacksson 5 är mina tränare.. De var bara 4 eftersom att "Michael Jacksson är död..".


Idag har jag jobbat och spelat match. Matchen slutade 2-2, helt okej faktiskt. Nu ska jag gå och lägga mig, har mycket att stå i i morgon. Först ska jag köra morfar till sjukhuset där mormor ligger med dropp.. Sen ska jag lämna bilen hos mamma, åka till jobbet, jobba, åka hem, äta och byta om inför träning, träna, sen decka igen.. Det är inte lätt när man har mycket att göra alltså.. Men bättre att ha fullt upp än att sitta hemma och uggla iaf.


Såhär mysiga morgonrockar har vi på jobbet! Jättebra att ta på sig om man fryser =)


Vi hörs! 

Emilia  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0