En julig söndagskväll!

Jag deckade riktigt hårt när jag kom hem ifrån jobbet innan.. kanske inte så konstigt.

När jag vaknade igen så var det dags för lite lussebullsbak iaf och det blev riiktigt mumsiga lussebullar som jag sitter och smaskar med nu!

Efter bullbaket åkte jag hem till Sebbe lite.. eller ja Sebbe var ju inte där så jag åkte egentligen hem till hans syster och mamma.. men ändå, jag förknippar ju det huset mest med honom. Det kändes jättekonstigt att åka dit utan att träffa honom men vi hade en mysig kväll ändå =). Det blev mycket snack om Sebbe och annat och sen såg vi lite tv och hade det allmänt mysigt.. Hans säng var mer tom än min, där sover varken han eller jag nuförtiden. I min säng sover iaf jag.

Nu ska jag gå och läsa lite och sen ska jag försöka att få min skönhetssömn tills jobbet i morgon ;)

Vi hörs!

Emilia



En mysig bild ifrån en annan mysig kväll.
Göteborg med Korre och Gabbe i somras..
Galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0