Fullt ös!

Medvetslös.

Nä inte riktigt.. men inte heller så långt ifrån.

Jag jobbar heeela tiden just nu, känns det som iaf. Nä men varje dag är det som gäller nu.. Till och med julafton. Läääängtar till januarilönen. Lönen som kom nu satt ju inte heller helt fel...

Vad har annars hänt då.. Hm inte så mycket.. Eller jo!!! Sebbe har kommit hem :D Det har jag nog glömt att skriva om. Jag är sååå glad för detta. Det känns riktigt bra att ha honom hemma igen. Han är iofs inte hemma just nu (är i Blekingen och ska fira jul). Men ändå, han är ju ändå lite lättare att nå och så nu.

Julklapparna är klara iaf. Men mormor är värre..

Känns som att detta blev ett sjukt flummigt inlägg.. men jag är lite stressad, måste sova!

Det kommer ett längre inlägg i morgon! Jag har många skojjiga saker att berätta om =).



Emilia




Ge inte upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0