Hej och hå!

Har haft fullt upp hittills i veckan så jag har inte hunnit skriva. Det har inte direkt hänt så mycket speciellt heller men ja jag tänkte iaf uppdatera er lite nu!

Har jobbat hela veckan och tränat varje kväll. Ska spela match med div2-laget på söndag (eftersom att vi inte har någon egen träning) och därför har jag tränat dubbelt hela veckan.. Är rätt trött i min kropp nu efter 4 träningspass på 3 dagar.. Tur att det är roligt iaf =) . Träning i morgon igen..

Idag har jag umgåtts lite extra med min kära vän Anna som åker till Uppsala i morgon. Känns riktigt bra att ha henne så nära nu hela tiden så det kommer nog att bli lite tomt över julen.. Men men, hon kommer ju tillbaka iaf, så det kommer nog att bli bra!



Haha. Hittade en väääldigt gammal bild på oss (Anna är ju liksom varken blond eller långhårig längre). Men ändå lite söt på något sätt. Hittade en bild på när jag och Christan kysser varandra i samma mapp haha så då fattar ni hur längesen det var!!


Denna är från i somras, så den är lite mer aktuell!


Pratade lite med Sebbe igår förresten (live dessutom!!) och det har kommit upp ett tredje alternativ nu som nog är mest aktuellt! Det innebär att han stannar nu tills mitten av januari då hans pappa ska åka dit. Sen åker han hem med honom. Då får han typ allt han vill på samma gång. Då slipper han dessutom jobba och kan bara koncentrera sig på skidåkningen.

Jag tycker om det alternativet. För då känns det inte som att jag drar hem honom nu, plus att jag inte har så mycket tid att vara med honom nu ändå.. Och hans bästa kompisar är ju i St Anton så han kommer inte ha så mycket att göra. Sen så hinner vi ändå vara ordentligt till våren och kanske åka på någon liten resa innan han rycker in i lumpen.

Jag gillar inte alls tanken av att han ska vara där borta enda tills mitten av april (för det är det han måste om han tackar ja tills sitt jobb osv.)... Jag är så sjukt rädd för att vi kommer att glida ifrån varandra då, det är typ min värsta mardröm just nu...

Men ja vi får se hur det blir.. jag har ju inte så mycket att säga till om precis så jag får bara hoppas på det bästa!
Nu väntar sängen!

Natti natti


Såhär mysigt hade jag och Ena det i våra sängar i USA..
Min säng här hemma är nästan lika mysig.. men ja hotellsängar är oslagbara!
(Iaf i USA).





Kommentarer
Postat av: Ena

LOVE THAT PICTURE! Snacka om att jag aldrig kommer sova skönare.. Iddi.. tro mig om det är något par som klarar distans så är det ni!

2009-12-10 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0