Inte i morgon heller..

Nä jag kanske inte har så mycket tid över för att bara vara. Men det är nog tur det.. Då hade jag antagligen saknar Sebbe 10 ggr mer än vad jag gör nu. Plus att jag gillar att ha mycket att göra, det är sån jag är.

Imorron ska jag iaf först jobba.. ingen nyhet. (Förresten, hotellet ringde idag och ville att jag skulle jobba på söndag.. min enda lediga dag på riktigt länge. Men ja, vad gör man inte för pengar? Så nu jobbar jag ALLA dagar fram tills jul. Wie. Januarilönen kommer att bli riiiiktigt efterlängtad iaf). Ska jobba med Linda så det kommer nog att bli en rolig dag!

Efter jobbet ska jag se hem och äta lite snabbt iaf innan jag ska upp till Sundsbrohallen vid 7. Jag och Sofie ska nämligen göra debut i U-Laget (reservlaget). De behövde spelare och vi har ingen egen match med div 1 laget i helgen så varför inte passa på? Alltid roligt att spela match ju.


Här en bild ifrån förra året, när vi vann DM utan att förlora en enda match. Vi slutade även turneringen med målskillnaden 25-0. Rätt bra med facit i hand faktiskt. Saknar den tiden när allt var så enkelt... 


Efter matchen måste jag iaf skynda mig hem och duscha och byta om innan jag ska iväg till Thilde eller Sara. Där ska vi förfesta och sen blir det utgång! Förhoppningsvis båten, men kanske Hipp eller något annat skoj om det inte blir båten. Vi får helt enkelt se =). 

Det blir en hektisk men rolig dag!
Kanske får jag en kvart över någonstans så att jag hinner skriva ett snabbt inlägg på bloggen. Annars får ni uppdatering och bilder på lördag istället! 

Nu ska jag gå och lägga mig och börja läsa min nya bok! 

Sov så gott, 

Emilia


En gammal men härlig bild. Fylld av minnen.
Eller vad säger du Martina? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0