Tisdag = Söndag...

Då börjar andra lediga dagen nu lida mot sitt slut.
Kollade mitt schema för december innan idag och kom fram till att från och med imorron har jag endast en ledig dag innan jul... Hejja mig! Fast jag måste säga att det kommer att bli sjukt roligt, alla julklappar och män som kommer och ska köpa underkläder till sina fruar mm.. Tihi, det kommer att bli en rolig månad!

Pratade lite med Sebbe idag med, han har fått jobb!! Så nu kan jag sluta hoppas på att han kommer hem tidigare.. Skämt och sido, jag är faktiskt jätteglad för hans skull. Jag vet att han verkligen vill detta och att han kommer att ha det superskoj, så jag är också glad! 

Detta betyder iaf att jag ska börja kolla upp resor till St Anton!! Har tänkt åka i slutet av januari när vi har matchledigt.. Jag är faktiskt supertaggad, älskar att åka skidor =). Bara 2 månader dit...

Nu ska jag in i duschen, sen bär det av till knatteträning och efter den så ska jag iväg till Kirsebergs Sporthall för att se när div 2 laget (Anna och co) spelar match!

See you later, Alligator.

Emilia 


Såhär fint hade jag det sist jag åkte skidor.
Ischgl med Kajsa, 2008.
Hann inte med någon skidresa detta året, men nu verkar det ju som att det blir januari 2010 istället! Längtar!

   
Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0