Fullspäckad helg!

Idag vaknade inte jag förrän 12.. så sjukt skönt att vara ledig! Kändes som att jag behövde sömnen efter helgens alla aktiviteter.

I lördags var det lagfest. Vi åt pizza och spelade Band Hero, snackade skit och var allmänt högljudda! Jag valde att inte dricka då jag visste att jag hade en lång arbetsdag framför mig på söndagen. Men kvällen blev ändå lång och jag åkte inte hem förrän vid 1 när de andra drog ut. Var väl i säng sen vid typ halv 3... Inte okej.

Klockan 05.45 ringde väckarklockan och det var dags att gå upp... Ett fullbokat hotell väntade. Men ja det var ändå helt okej faktiskt, för det var många av mina roliga arbetskamrater som jobbade! Efter hotellet gick jag direkt till butiken där jag skulle jobba på årets första skyltsöndag.. Faktiskt riktigt mysigt och vi sålde en hel del =).

Efter jobbet åkte jag till Ica Maxi i Västra hamnen för att handla lite glögg och pepparkakor och annat mys. Sen åkte jag hem till Anna där hon, jag och Kajsa hade söndagsmys med massa serier och filmer och sånt! (Inte okej att alla handlar om kärlek hela tiden bara). Fick iaf lite kärlek av mina kära vänner så jag ska nog överleva. 

                                          

Pratade lite med min Baby sen på kvällen och de har det lite sådär :/ Där finns ingen snö, vilket gör att de inte får några jobb.. Så om det inte kommer någon snö innan den 10e december så måste de nog åka hem.. Man skulle kunna tro att jag är jätteglad för detta och hoppas att det inte kommer någon snö. Men jag vet att han verkligen vill detta och att han är värd att ha det roligt så jag håller faktiskt en tumme för dem att det kommer lite snö snart!

Jag vill åka skidor!!
Jag vill åka skidor!!


Gjorde en liten busig sak innan med, men det kan jag inte riktigt berätta om än (a).


Nu ska jag åka och handla lite!

Vi hörs

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0