Idol!

Idag har det verkligen varit fett ös medvetslös i mitt liv.

Dagen började med en liten mysig frukost med mig själv.. Sen åkte jag till jobbet där vi hade fullt upp hela dagen (hade en rekordkund idag som shoppade för 3771 kr..!). Klockan 5 gick jag in i ett provrum och bytte om och gjorde mig i ordning för att sen träffa mamma, Marianne och Josefin på restaurangen Bröderna M. Där åt vi supergod pizza innan vi satte oss i bilen mot Malmö Arena.

Jag säger bara 12 000 laddade Malmöbor. Det räcker för att beskriva den upplevelse som vi fick uppleva ikväll. Idol var i Malmö Arena och det var riktigt laddat. Sen att det visade sig att vi skulle sitta på första raden bredvid den "förlängda scenen" gjorde ju bara saken ännu bättre =).


Våra platser.. På den röda lediga stolen satt Josse och bredvid henne till höger satt jag! Kanonplatser!


Mitt sällskap.

Erik var helt klart bäst, han fick igång publiken och hade verkligen de bästa låtarna. Mariette som åkte ut var också jätteduktig men vi tyckte att hon hade valt lite fel låtar och att det var därför hon åkte ut.. Men men, det var en superskoj kväll iaf. Kul att se hur allt fungerar "bakom kulisserna", för att det ska bli så som man ser det på tv. Ett stort plus var att vi fick se några av de gamla idolerna uppträda i pauserna.


Erik var helt klart bäst. När han sjöng "Hey Jude" och hela publiken sjöng med fick nog de flesta där inne rysningar.

   


Nu väntar sängen för mig, för i morgon är det derby på gång.. Kommer att bli spännande och intensivt. Vi möter Stanstad kl. 15.30 i Kulladals Sporthall. Missa inte det! (Sist vi möttes blev det 4-3 till oss...).


Vi hörs!

Emilia


Ps. Jag vaknade inatt av att jag grät i sömne... Min kropp har nog förstått mer än vad jag själv har gjort, baby är borta =/ Men han verkar ha det bra iaf, även om han är dålig på att höra av sig..
Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0