Då var det dags igen!

Lite roligt att sist jag var aktiv var när Sebbe åkte till Österrike.. Nu tänkte jag bli aktiv igen och gissa var Sebbe är? .. I lumpen.. Men ja, jag som har så mycket för mig har helt enkelt inte haft tid för bloggen nu på ett tag.. Men nu har jag så mycket roligt att skriva om, och har dessutom tid, så varför inte?!

Tänkte sammanfatta lite vad som hänt sen i julas (när jag skrev sist).. Mest för mig själv, men kanske även för någon annan intresserad?

Det var väldigt mycket som hände i julas.. Bland annat att min mormor gick bort. Det var en tuff tid och jag saknar verkligen henne. Hon var en bästa vän till mig och det känns tomt att inte kunna ringa och prata med henne när det behövs. Som tur var så har vi många delade minnen och hon har varit en stor del av mitt liv sen jag föddes. Du ska veta att jag tänker på dig <3. 


Tänk att det kan gå så fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0